Jdi na obsah Jdi na menu

Inkontinence

 

Inkontinence neboli nechtěný únik moči trápí zejména ženy a týká se stále většího počtu žen všech věkových skupin, nejčastěji po porodu, nebo ve vyšším věku. Rozeznáváme více typů inkontinence. Ta nejčastěji se vyskytující je nazývána stresová, což je bezděčný únik moči při kašlání, kýchnutí, smíchu, běhu, poskočení atd.

 Ještě než budete přemýšlet o operaci, zkuste začít trénovat valy pánevního dna. Možná budete překvapeni, ale funguje to. Výsledky ze dostavují u všech pacientů trpících inkontinencí. Až 70% těch, kteří trpí inkontinencí trpí se jí může zbavit úplně a u těch zbylých 30% může dojít alespoň je zlepšení a k mírnější formy tohoto onemocnění.

 Cvičení je vhodné i jako prevence, a proto je doporučováno všem. Toto cvičení byste měli provádět každý den, nejlépe několikrát. Ale nelekejte se, nezabere Vám to skoro žádný čas. Pánevní dno totiž můžete procvičovat kdekoliv a kdykoliv, protože navenek nic není vidět. Můžete aktivně využít cestu metrem, čekání ve frontě či sezení za volantem v koloně.

 Na lekcích Pilates Institute se můžete naučit, jak správně svaly pánevního dna aktivovat a naučíte se je zapojit do všech možných pohybů a v různých polohách.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář